Västerås!

2008-08-07 @ 13:34:01

Hejhej :)
Igår var jag i västerås med mamma o pappa. Jag o Ma gick på stan medans pappa fick lov att jobba... gick på stan i ca 6 timmar! de va mysigt  ;) västerås har ju hur många gallerior som helst! (enligt mig då)

jag köpte:

  • Röda klackskor från Bianco
  • Vit luvtröja från SWE
  • vit luvtröja me kattengustaf-tryck från bikbok
  • grönrutig skjorta från H&M
  • grå långärmad tröja från H&M
  • rutig BH från Change
  • rosa BH från Change
  • vita leggings från Cubus
  • Ämnesblock från Åhlens
  • Kalender från Gallerix
  • små överstrykningspennor från åhlens

Tror att de va allt ;) hade slut på ca 1300 kr :P

Det va min dag igår de ;) bilder kommer troligtvis senare!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Verkligen skitfult! who gives a fuck

Postat av: Anonym

Vem bryr sig? Kan du inte, SNÄLLA, bifoga ett kvitto också så vi kan se vilken tid din transaktion skedde?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback