trött?

2008-08-05 @ 23:51:21

Hejhej!
sitter här, borde egentligen sova eftersom jag ska upp ungefär klockan 6 imorgon för att hinna göra mig i ordning och duscha o så.... Ikväll har jag varit med adrian, supermys!  haha vi höll nästan på att somna xP  är hur trött som helst, men orkar inte lägga mig, har väldigt mkt olika konstiga tankar, men måste tvinga mig att sova, men kan ju alltid sova i bilen imorgon eftersom det tar typ två timmar eller nått ;) ´haha Gizma ligger o tjockar sig på min kudde och kommer troligtvis ta över sängen inatt också som alla andra nätter ;) hihi gullvovve ;)
Nu ska jag dra mig mot sängen! Godnatt!
/Matilda

Kommentarer

Postat av: Urban

okej det jag lärde mig när jag läste det här inlägget var verkligen inte ett skit. skriv nått som folk bryr sig om.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback