Seg dag + bröllop= bra kombination? :P

2008-08-09 @ 15:05:19

Hejhopp!
Inatt sov johanna här :D de va jättekul :) på kvällen kom adrian förbi och va med oss ett tag ;) jag har sakna er! när a drian hade åkt hem vid 11 så låg jag och johanna och pratade till klockan var 4 :P haha vakna  vid kl 11 och då såg vi på ett öga rött, måste säga att den inte var så jätte bra, men helt ok :P haha idag är jag väldigt trött och seg, är ju bra när man ska på bröllop... ikväll ska jag och nån carro från leksand vara barnvakt åt barnen på bröllopet ;) ska bli ganska kul må jag säga ;) haha  Nu ska jag kila ner och äta lite eftersom jag inte ätit något idag och sedan ska jag göra mig iordning...  får se om jag orkar lägga in bilder na från bröllopet sen ;) haha 

Hade bra! :D
/matilda 

Kommentarer

Postat av: Anonym

skriv en bokjävel för i helveteeeeee


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback