Lördag

2008-08-02 @ 14:38:00

Igår kväll var jag med Adrian, de va mysigt :) haha våran humor e alltid på topp ;) haha å Hemlig för den delen :P haha  vi låg å snacka lite i sängen och så råkade vi somna XD haha vaknade kl 12 av att hans föräldrar ringer  hihi ;) 

Imorse gick jag upp vid 10 nångång, käkade  frukost och gick ut och fortsatte måla min dörr och tänkte "vad bra, då hinner jag måla den 2 gånger idag." men så läste jag på förpackningen att man inte kunde måla försen efter 16 TIMMAR!!!! jag ba  vafan!  haha :P när jag målat klart så satt jag mig vid datan och fixade lite saker. Ikväll ska Adrian sova här o ha myskväll så vi får väl se när han kommer hit ;) bror ska troligtvis ut med Johnny o Anders och jaga ikväll så då blir vi helt ensamma hemma eftersom ma o pa är i våran stuga :)  nu ska jag sluta skriva ointressanta saker, men ibland är det bara roligt att skriva av sig ;) 

Nu ska jag städa lite och fixa till Adrian kommer :) 
Hade bra!

jag då...

/matilda 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback