Hemma!

2008-08-05 @ 16:12:16

Nu är jag hemma igen efter ett par dagar uppe i  våran stuga i ljusbodarna... Där uppe har det varit dåligt väder hela tiden och jag har bara legat inne och läst, plöjde igenom en bok på mer än 300 sidor på 2 dagar :P haha igår började dagen med att åka till veterinärn i leksand för att gizma har typ brytit en klo, så då blev de ett tag i leksand... stackars Gizma måste ha strut  och äta penicillin och så kan hon typ inte gå på ett ben så mkt så hon går på 3 ben "/   jag skulle egentligen kommit hem igår men kände för att va borta från allt en dag till...  hah Natten till igår höll jag p åatt dö! jag skulle precis släcka och så när en stor långbent spindel kryper vid mitt huvud på kudden! jag häll verkligen på att dö!! haha
Ikväll ska jag inte göra nått speciellt, som vanligt :P haha  får väl se om jag orkar va me nån eller nått... msåte lägga mig tidigt..
Imorgon blir der västerås för pappa måste jobba så då följer jag och mamma med för att shoppa :D det jobbiga är bara att man måste gå upp tidigt! senast 7 måste jag gå upp för vi ska åka vid 8! haha ;) men annars kommer nog dagen att bli bra, ska köpa skor, BH, leggings m m... mest saker som jag ska ha på bröllopet på lördag ;) men får se om jag köper lite saker till grekland också och så... nu är det bara 14 dagar kvar tills vi åker :) ska bli skönt att komma iväg  bort till värmen lite :) hihi
 
Hade bra!
/matilda

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback