Godmorgon! :)

2008-08-16 @ 10:40:06

Sitter just nu hemma hos älsklingen, har sovit här inatt, mys :) <3 Han fick lov att följa med sin pappa till skroten och slänga lite saker, jag orkade inte följa med så jag är kvar här och myser lite. Nyvaken är man också. Inatt  vaknade jag av att Adrian låg och pratade i sömnen fast han sa att han var vaken, men sen när  jag berättade de för han kom han inte ihåg någonting :P ganska kul tycker jag ;)  Idag vet jag inte vad som händer, men blir  väll att mysa med älskling och så nu sista gången?vi träffas innan jag åker till Grekland.  På tal om grekland så har jag redan börjat packa, min resväska är inte ens halvfull fast jag nästan har allt packat redan :o haha ;)  
Men nu ska jag kila! 
 hade bra!
/matilda


Jag älskar dig <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback