Fredag

2008-08-01 @ 11:31:27

Godmorgon!  vid halv 10 kom mamma upp och väckte mig men jag somnade så klart om ;) hehe fast då kom Gizma upp istället och skällde på mig ;) haha sen hoppa hon upp i sängen och vi gosade ett tag, sen tvingade jag mig att  gå upp :P haha
om typ ca 20 minuter ska vi åka till leksand, jag o Anton ska klippa oss =) äntligen säger jag bara! haha är så himla trött på mitt hår just nu,  de har blivit så tjockt och långt. Pappa ska fixa min dörr idag så att jag kan börja måla den idag ;)  Ikväll kanske de blir och va me Adrian tror jag ;) mys :)  nu ska jag gå och göra mig i ordning och sedan åka vidare till leksand ;)

hade bra!
/matilda

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback