Fanfanfan!

2008-08-07 @ 22:03:43

Förlåt, allt blir bara fel för mig känns de som, allt jag gör och säger vekar bara vara fel! FÖRLÅT! förlåt att jag finns!



Idag har inte jag gjort något speciellt, typ setat vid datan, städat mitt och tvättat lite kläder o rakat benen... ensam hemma har man varit hela dagen och inte är det bra väder heller... efter en sån här dag känner jag mig bara deprimerad på alla olika håll, även de som alltid är bra... känns typ som att jag bara vill gråta och komma bort... så nu vet alla som läser detta hur otroligt tråkigt liv jag har... väldigt intressant... Saknar min älskling gör jag oxå, stackars han som är sjuk :( har inte träffat han sen i tisdags "/
Imorgon kommer det att bli hur kul osm helst :D Då ska Johanna och Jenny sova här :D har knappt träffat dom i sommar :( Förlåt tjejer<3 vi ska göra massa roliga saker imorgon :D:D Älskar er <3



Jag älskar dig Adrian, Förlåt <3 ♥♥

Kommentarer

Postat av: Adrian <3

Adrian älskar Matilda <3<3

Postat av: Urban

jag tror att ingen i omgivningen vill veta att du har rakat dina ben.

Postat av: Anonym

ååh, kan du inte skriva om när du petar dig i naveln också?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback