:)

2008-08-12 @ 23:29:35

Vaknade vid halv 11 idag, åt lite frukost och så. mellan 11 och 12 kom mamma och pappa hem med massa virke för vi ska tydligen bygga ny trapp, men iaf så skulle dom åka en sväng till och köpa mer virke så då följde jag med för att fixa prao-plats, jag ska praoa på moskogen i leksand =) det ska bli roligt tycker jag :)  kom väl hem vid halv två igen. På eftermiddan gjorde jag inte mkt, lekte lite med Gizma, tog kort o satt vid datan :P  Runt klockan 7 kom älsklingen hit :) När vi va ute och gick så tappade han sin mobil, men vi hittade den igen, fast den låg ute på en åker :P och jag tappade mina solglasögon, men märkte inte de försen jag kom hem :P haha  nu har älsklingen precis åkt hem :(  Men han kommer hit imorgon kväll med, för då har vi varit ihop i tre månader =)  Men nu ska jag krypa ner i sängen!
God natt! hade bra!
/ matilda

Jag älskar dig Adrian <3

Kommentarer

Postat av: Adrian <3

3 månader med min underbara älskling <3 älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback